neděle 27. října 2013

Jíst či nejíst?

Fluppy ve vaně, fouká :)

Je pondělí velmi brzo ráno a já vím, že budu mít hlad...
Nedržím žádnou bláznivou dietu, neoslavuji vznik republiky půstem...jen mám prostě vyšinutého psa :) Jak to souvisí? No venku fouká už několik dní a její vyšinutý výraz se stává šílenější a šílenější... cpe se do postele, skáče po mně, tráví čas ve vaně (nějak se rozhodla, že je to bezpečnější místo)...a hlavně při jakémkoli náznaku mého odchodu z domu se na mě zběsile vrhá a odmítá mě pustit... bude hlad :-) Zásoby v ledničce se totiž ztenčily, chlap přiletí zpátky ze San Francisca až zítra odpoledne a já tak trochu tuším, že se do té doby z domu asi nehnu... ještě že mám tajnou zásobu dýňové polévky :-))
A to mě (milá Hanko) nakoplo k tomu, abych konečně vložila něco z cest...tak první téma bude jídlo... za ty roky jsme poochutnávali kde co, tak tedy aspoň virtuální mňamka, když doma je hlad....



Fluppy na židli, fouká :)

2 komentáře:

  1. A nezapomeň vložit morčátka a cvrčky, to byla dobrá chuťovka:-)
    Už se těším, až k vám ve středu dorazíme, to mě asi Fluppy hlady sežere:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No já myslím, že se na Vás taky vrhnu... a díky! Chystám se na to odpoledne...

    OdpovědětVymazat