neděle 8. května 2016

Drážďany - nákupní den

Minulý víkend jsme plánovali navštívit čarodějnické slavnosti ve Wernigerode v Německu. Bohužel zdravotní stav (ať žije pylová sezóna a deštivé počasí) nám tomu zabránil. 


Noc v Drážďanech ale zrušit nešla, tak jsme si udělali "přespávací" výlet do sousedního Německa. Vyjeli jsme v pátek po práci a po 6 hodinách jízdy jsme dorazili do Drážďan, polskou dálnici tedy opravdu nedoporučujeme!!!! :) 

Ubytovali se, dali si malou procházku večerním městem a šli spinkat. Hotel byl naprosto luxusní. Noc sice stála 100 euro, ale v ceně byl obří pokoj přímo u zámku v historickém jádru....a plný minibar zdarma (včetně šampusu, piva, vína...). No nějak jsme tomu nevěřili, tak se Štěpán šel pro jistotu ještě zeptat znovu na recepci, zda to opravdu můžeme všechno zdarma vyzungnout.:) Pokoj byl vybaveni kvalitním kávovarem na espresso, tak ráno byl program jasný. 




 
 







 





Pak jsme si dali snídani a vyrazili na nákupy, to byl totiž program na sobotu. Postupně byl dobyt Altmarkt, Centrum Galerie, Primark, Lush, Douglas....V nohách pár "desítek" kilometrů, v peněžence nula...ale šťastný materiální pocit uspokojení. Navíc jsme objevili podivné bistro s tou nejlepší Tom Yum polévkou, kterou jsme v Evropě ochutnali. Samozřejmě na asijské polévky to nemá, ale na Drážďany dobré... :) 



Navíc se stavěla v centru májka, tak i drobný kulturní program byl zajištěn. Z Drážďan jsme vyjížděli v 16.00 a po 21.00 už jsme byli doma. Jeli jsme přes Prahu, kupodivu naše dálnice byla prázdná, tak to frčelo.

 


 
rozkošné krémy na ruce - korejská kosmetika Tony Moly
 
luxusní výhled z našeho pokoje

dobré ráno, výhled z pokoje
  



nákup v Primarku
    

  A nakonec moje první výhra. Instagram Urbanluxcz vyhlásil soutěž o tento dárkový balíček ponožek Happy Socks....no a já vyhrála... tak hezký Den matek všem :)

a dvě nové svíce do sbírky



4 komentáře:

  1. Vy jste si nádherně užívali:-)
    My byli včera taky nakupovat, ale pouze látky do Moravské Třebové:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, taky dobrý... Snad ještě dáme nějaký sraz před létem, ju?

      Vymazat
  2. Já už bych si moc přála, aby se i ten primark otevřel u nás, abych také mohla nakupovat levně, ale ono se to furt a furt nedaří, tak nevím co s tím budeme dělat :-D Jediné snad, jak se mi daří ušetřit na nákupech je jen s tímto webem , kde mají veliké množství slev, jinak ne.

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, pylová sezóna, to je taky moje láska. Bez prášků ani ránu. Kdysi jsme byli na dovolené v Miláně s jedním kamarádem Rastem, co tam dělá v bance v Miláně, a už jsme jeli domů a já dostal hrozný alergický záchvat přímo na ulici. Když jsme se dobelhali do jednoho obchodu, tak mi tam chtěli volat záchranku. Ale naštěstí jsem šel do prostředí mimo ten prach z ulice, hodně se napil a nakonec mi zabral i prášek.

    OdpovědětVymazat